Łączna liczba wyświetleń

sobota, 22 września 2012

PROLOG

Pierwszy dzień szkoły. Nienawidzę tego. Nowa szkoła, nowi przyjaciele, wszystko nowe. Czy musieliśmy się przeprowadzać? Nie rozumiem moich rodziców i ich pomysłów. Nowa praca, no dobra, ale ja wolałem zostać w Irlandii. Mogli mnie tam równie dobrze zostawić. Mieszkałbym u dziadków ale nie… Chcą żebym zaczął wszystko od nowa. A więc proszę bardzo jestem : Niall Horan i właśnie wprowadziłem się do Londynu.
***
Nienawidzę pierwszego dnia w szkole! Szkoła jest dla nudziarzy , nie to co ja. Jestem Zayn Malik, najfajniejszy chłopak w szkole. Każda dziewczyna mogłaby być moja, mam przyjaciół, jestem bogaty. Czego mi więcej do szczęścia potrzeba? Rodzice mówią, że szkoła, wykształcenie a ja mam to w dupie! Chcę się bawić w końcu nie codziennie się kończy 18 lat ;d. Dobra po co ja prowadzę pamiętnik?! Nieważne, idę do Harrego. Ma dla mnie jakąś niespodziankę! Bajuuu ;**
***
- Gdzie on jest? Ja się pytam Louis! A jak mu się coś stało ? Ktoś go pobił czy coś ?
- Loczek uspokój się, taki jest Zayn spóźnia się.
- No niby tak, ale goście się nie cierpilwią noo! A no właśnie gdzie jest Liam?! Zaraz mnie szlak dopadnie!
- Nie przeżywaj, Liam jak widać jest już wstawiony trzeba poczekać tylko na solenizanta.

*Oczami Zayna*

- Sieeeeema coś straciłem?
- Tak jakąś godzinę imprezy -.-
- Harreh nie marudź, musiałem jeszcze wziąć prysznic, ale wiesz, że i tak cię kocham za to, co dla mnie robisz!
- Jak widać tylko ja coś robię
- Lou powiedz coś Loczkowi, żeby mnie nie drażnił w moje urodziny!
- Spokojnie ja tu z nim porozmawiam, a teraz idź do dziewczyn, bo się nie cierpliwią ;)
- Ano właśnie, to ja lecę!!

* Oczami Nialla*

Ten Londyn chyba dobrze na mnie nie wpływa. Jest noc a ja się włóczę, bo nie mogę spać. Chociaż nie powiem, żeby był brzydki czy coś, bo szczerze mówiąc jest 100 x ładniejszy niż taka Irlandia. A poza tym jak to cicho. Chociaż nie, słychać jakieś krzyki. Może lepiej tam podejść.
- Hej! Co tu się dzieje? – Krzyknąłem kiedy zobaczyłem jak 2 kolesi bije jakiegoś chłopaka
- Spadaj nic Ci do tego blondi !
Nie myśląc o konsekwencjach podwinąłem rękawy i podszedłem do tych typów
- Albo go puścicie albo inaczej to załatwimy!
- Hahahaha co nam możesz zrobić chuderlaku ?!
Nie zastanawiając się walnąłem oby dwóch z pięści aż upadli. Chyba jednak dobrze, że chodziłem na boks.
- Tak, tak uciekajcie- krzyknąłem, widząc jak biegną podtrzymując zakrwawione nosy
- Hej, nic ci nie jest? – zapytałem się chłopaka leżącego na ziemi
- Niee, chyba nie, dzięki c; – wstał i chciał już iść ale mu nie pozwoliłem
- Eii, a jeśli mogę spytać o co poszło?
- A to dwa typki z mojej szkoły. Zazdroszczą, że jestem popularny i jak zobaczyli, że wracam z imprezy urodzinowej zaczepili mnie. A ja chyba jednak za dużo wypiłem, żeby móc się bronić.
Potem go nie słuchałem, bo zobaczyłem w oddali 3 chłopaków i szczerze mówiąc trochę się przestraszyłem, ale chłopak widząc to powiedział:
- Nie bój się to moi przyjaciele- uśmiechnął się
- Matko Zayn jak ty wyglądasz! – powiedział chłopak w lokach
- Jezu Harry odwal się nic, mała bójka i tyle …
- Tak ja znam te Twoje małe bójki
- Hej, hej nie zapomnijcie, że ktoś jednak mu uratował życie. Trzeba chociaż podziękować- krzyknął najwyższy i chyba najstarszy z nich.
- Ano właśnie! Ale z nas głupki – powiedział drugi brunet
- Cześć tak wgl ja jestem Louis, to jest Harry, Liam a jak zauważyłeś ten zmasakrowany to Zayn. Wielkie dzięki za uratowanie go, zawsze musi się gdzieś wpakować i trzeba go ratować
- No siema, ja jestem Niall i nie ma sprawy zobaczyłem jak go dręczą to ich przegoniłem- uśmiechnąłem się niewinnie ;>
- Przegoniłeś? Tak im zmasakrowałeś nosy, że płakali !- krzyknął bodajże Harry
- Dobra, jeeezu, po co drążyć temat możemy iść? – Zaynowi jak widać przeszkadzało, że nie jest w centrum uwagi.
- Tak idziemy, no to jeszcze raz dzięki. Mamy u cb wielki dług- krzyknął Liam
- Spoko, spoko, do usług. Może się jeszcze kiedyś zobaczymy
- Z Zanem nigdy nie wiadomo- uśmiechnął się Louis
I odeszli…
Fajni nawet- pomyślałem. Ciekawie by było gdybym ich jeszcze kiedyś spotkał
A to spotkanie będzie szybciej niż się spodziewałem….

No to jest prolog ;> Mam nadzieję, że wam się spodobał. Rozdziały będę dodawać co ok. tydzień zazwyczaj w weekendy, może wcześniej. Tylko proszę was komentujcie, poprawiajcie mnie, będę wam wdzięczna dłużna. Jak chcecie ze mną kontakt to piszcie w komentarzach a także jak chcecie, żebym ja dawała wam znać to piszcie swoje : twittery, facebooki, poczte itd. No to do zobaczenia. Mam nadzieję, że będę miała dla kogo pisać xD

11 komentarzy:

  1. Jak na razie jest super. Czekam na kolejny :3

    OdpowiedzUsuń
  2. No powiem Ci, że fajnie się zaczyna. Tak tylko na początku napiszę to co zauważyłam (napisałaś, żeby Cię poprawiać, więc sobie pozwolę, jeśli nie masz nic przeciwko). Zdarzyło się parę literówek i drobnych błędów, ale nie ma ich dużo. Może czasami zdanie jest ''bez sensu'', ale w końcu to dopiero początek, więc nie masz się czym przejmować. Jak będziesz często pisała to dojdziesz do ''wprawy''. Zauważyłam, że czasami przy zdaniach dajesz też buźki typu: '';C'' - powiem Ci, że to jest kompletnie nie potrzebne, tylko dekoncentruje czytelnika. I jeśli chciałaś przyciągnąć więcej czytelników to pasuje, żebyś w szablonie dała zdjęcie chłopaków. Nie musi być nie wiadomo jaki szablon, ale zwykłe zdjęcie wystarczy, to już będzie lepiej wyglądać. Tak to poza tym jest naprawdę ok. Ciekawi mnie jaka jest fabuła tego opowiadania, jak to się wszystko potoczy. Czekam na kolejny i jeśli możesz to proszę informowanie na blogu: shouldletyougo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne dziękuję, że mnie poprawiasz. Dostosuje się ;D
      Okej spróbuje, tylko jeszcze nie ogarniam tego bloga ;d

      Usuń
    2. Ok, nie ma sprawy ;)
      A i nastąpiła pomyłka, jednak mnie nie informuj na blogu, sama będę sprawdzać ;)

      Usuń
  3. W pełni się zgadzam z moją poprzedniczką, te buźki nie potrzebne na prawdę. Wtedy to wydaje się jakbyś nie pisała opowiadania tylko jakbyś pisała z drugą osobą na gadu, telefonie - gdziekolwiek. Co jeszcze, mogłabyś nieco bardziej przykładać się do dialogów, bo są takie proste i zwyczajne. I twój charakter obierania zdań w całość, mogłabyś to wszystko dogłębniej zobrazować i przede wszystkim pisać w czasie przeszłym, bo o wiele ładniej się to prezentuje [moim zdaniem] , czyli jeżeli tutaj opisałaś sytuację, że Niall zobaczył jak kogoś biją, mogło to wyglądać tak: Idąc ulicami Londynu, otaczała mnie cisza, której bym się nie spodziewał. Z opowiadań innych można było wywnioskować, że to miasto jednak niemalże krzyczy każdej nocy. Ale moje przypuszczenia były błędne. Pustka przyczyniała się do głośnych ale na swój sposób głuchych szmerów, gdzieś w oddali ciemnych zakamarków, które wtedy wydawały się być najgłośniejsze. Spuściłem głowę w dół, ruszając przed siebie. Wtedy usłyszałem głośne krzyki odbijające się między budynkami. Wiedząc, że być może nie skończy się to dobrze. Podszedłem."

    Wiem, że dopiero zaczynasz, i z pewnością rozwiniesz się w pewnej skali, ale chce Ci dać te ważne wskazówki, które siedzą gdzieś głęboko w Tobie, by mogły zapuścić większe korzenie musisz im dopomóc. Przyjrzyj się uważnie temu jak na opisałam tą scenkę, a jak Ty. Po pewnym zastanowieniu, ujrzysz błąd, który popełnia większa część dziewczyn, które zabierają się za pisanie opowiadań. Ale na ogół muszę przyznać, że dobrze mi się czytało ten prolog. I cieszy mnie fakt, że Cie zainspirowałam. To wiele dla mnie znaczy na prawdę, cieszy mnie to, że pisząc, ktoś to czyta i powiela pewną część mnie, mojego pisma w swoje ramiona. I przekazuje je dalej. Na pewno nie identycznie, lecz w chociażby mały sposób się stara i pisze cokolwiek ; )
    Także Czekam z niecierpliwością na kolejny x
    I jeżeli masz tt to proszę informuj się tam o następnych: amazaynxoxo

    PS: usuń ten kod obrazkowy, kiedy dodaje się komentarz - to strasznie męczące .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za rady będę pamiętać. ;d
      No tak dopiero zaczynam i się uczę - czy jak to można nazwać ;>
      Kurcze tylko szczerze mówiąc nie umiem usunąć tego kodu. Może mi ktoś powiedzieć jak to zrobić ?

      Usuń
    2. Ustawienia -> posty i komentarze -> i tam niżej pisze "włącz weryfikację obrazkową" to Ty zaznacz, że NIE i koniec ; )

      Usuń
  4. Bardzo fajnie się zaczyna . Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. :) Czekam na następny rozdział . Mogłabyś mnie informować ? Oto moje gadu : 44680548
    Zapraszam na mojego bloga : cause-i-can-love-you-more-than-this.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. UUU, ktoś tu ma talent ;D
    Nie to co ja, zgadnij kto to .. ;b

    OdpowiedzUsuń
  7. hhaha Niall jaki ochroniarz :d niepodobne do niego, ale ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń