Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 7 lutego 2013

Ważna informacja.

To nie rozdział ani nic, jutro się pojawi, ewentualnie w sobotę.

Jest jedna spawa, a mianowicie mój drugi blog. Nie zaczynam go jeszcze ani nic, tylko chciałabym wiedzieć jaka Wam bardziej pasowałaby fabuła. Jedna koleżanka robi mi szablon no i po prostu chciałabym wiedzieć, sami rozumiecie. Wiem, że pomysły nie są zbyt oryginalne, ale cóż nie mam zbyt nadzwyczajnego pomysłu, chyba, że Wy macie. Czekam na Wasze opinie i propozycje.

1. Niall umiera, a Harry jest wolontariuszem, który spędza z Nim ostatnie chwile.

2.  Harry jest z tych popularnych i bogatych dzieciaków, Niall jest przeciętny. Któregoś razu Niall ratuje Harry'ego z jakieś sytuacji, pomaga mu ( tutaj będzie mój pomysł późniejszy ). Niall stara się zaprzyjaźnić z najpopularniejszym chłopakiem, Harry go wykorzystuje i sprowadza na " złą drogę ".

3. Harry zrywa z dziewczyną. Później ta dziewczyna poznaje Niall'a i ze sobą chodzą. Harry chce się zemścić.

4. Harry trafia do więzienia, Niall jest jego prawnikiem.

5.Harry w w 3 klasie gimnazjum przenosi się do szkoły i klasy Niall'a. Niall daje mu korki.Nie mają zbyt dobrych kontaktów. Potem trafiają do liceum do tej samej klasy. Myczek jest w tym taki, że dyrektorem tego liceum jest tata Harry'ego.


Ach, wiem, że bezsensownie, ale to na szybko. Byłabym wdzięczna o szybkie odpowiedzi. Z góry dziękuję i DO ZOBACZENIA.

26 komentarzy:

  1. Mi osobiście podoba się 4 i ewentualnie 5 ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi podoba się 2 i 5 ;) zapraszam do siebie http://iwannadiewithoutpain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się 4;)

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podoba mi się 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 5 zdecydowanie,nie lubie smutnych....

    OdpowiedzUsuń
  6. 2. Harry jest z tych popularnych i bogatych dzieciaków, Niall jest przeciętny. Któregoś razu Niall ratuje Harry'ego z jakieś sytuacji, pomaga mu ( tutaj będzie mój pomysł późniejszy ). Niall stara się zaprzyjaźnić z najpopularniejszym chłopakiem, Harry go wykorzystuje i sprowadza na " złą drogę ".
    lub
    4. Harry trafia do więzienia, Niall jest jego prawnikiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. moim zacnym ( żart) zdaniem to 2 i 5.. :D jakoś tak mi najbardziej pasują. .:D ale no jeżeli później będzie że coś tam coś i Harry z Niallem będą razem... przeważnie w 2. Harry sprowadza Nialla na złą drogę ale ten ogarnia się w ostatniej chwili i wraca na tą dobrą drogę... a potem wciąga na nią Harrego .:P nie no dobra.... tego nie było.. a tak to zajebiste pomysły... na serio... tylko że mi właśnie najbardziej do gustu przypadł pomysł 2 i 5... :D ale tak to każdy ma inny gust.. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 i 4, ale najbardziej 2 ;D

    OdpowiedzUsuń