Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 22 listopada 2012

Liebster Awards

Jestem w stanie powiedzieć tylko kuźwa! Naprawdę dziewczyny nie spodziewałam się, że wgl ktoś mnie będzie nominował, a tym bardziej 3 osoby o.O. Jejkujejkujejku naprawdę się cieszę, że komuś się to podoba, myślałam, że nie powinnam nawet zaczynać pisać, a tu taka miła niespodzianka ;o, no dobra nie zanudzam i odpowiadam ;D

PS. Moje odpowiedzi mogą być dziwne, bo sama jestem dziwna, ale coooo tam ;p

Szczerze mówiąc na początku nie ogarniałam o co w tym chodzi, dlatego jednej dziewczynie napisałam swoje odpowiedzi w komentarzu, przepraszam za swoją głupotę ;x, ale przepisze je jeszcze raz, żeby nie było ;p

1.   http://lubie-jak-klamiesz.blogspot.com/

1. Jaki tytuł nosi Twoja ulubiona książką?
 "Przeżyłem śmierć" i ogólnie części Harrego Pottera.

 2. Jaki serial oglądasz ostatnimi czasy?
 Wiesz co teraz nie mam za bardzo kiedy, nauka -.-

3. Chuck Bass czy ulubieniec z One Direction?
 Jestem z Siebie dumna, że wiem kto to Chuck Bass, ale jednak wybiorę One Direction i Nialla.

4. Co sądzisz o nowym fryzie Liama?
 Zdziwiła mnie trochę, bo wygląda z tą fryzurą jak mój tata c;, ale jak się mówi, pięknemu we wszystkim ładnie ;p

 5. Trzy rzeczy, które zabrałabyś na bezludną wsypę?
Hm... laptopa, przyjaciółkę i książkę ( wiem, że przyjaciela nie można zaliczyć do rzeczy )

6. Kawa, którą wypiłabyś najchętniej?
Przyznam się bez bicia, że nie przepadam za kawą ;x

7. Jakim boysbandem byłaś zafascynowana, znim poznałaś One Direction?
Hmmm... chyba żadnym, chociaż czasem słuchałam Green Day albo niektóre piosenki Maroon 5

8. Jak wyglądałby Twój idealny dzień?
Chyba nie muszę pisać, że spotkanie 1D, bo to chyba oczywiste, ale taki bardziej realny to : zimowy ranek, wstaje taki luzik ( wiesz o co chodzi, komputer itd., po południu wyjście do jakiegoś mc a pod wieczór, gdzie za oknem pada śnieg usiąść pod kominkiem z kubkiem gorącej czekolady i w ręku trzymać dobrą książkę lub laptopa i czytać blogi ( idealny dlatego, że nie mieszkam w domku i nie mam kominka )

9. Kino czy teatr?
 Chyba kino, ale niektóre sztuki w teatrze też mi się podobały.

10. Najzabawniejsza sytuacja, jaka przytrafiła Ci się w tym roku szkolnym?
Hm... aha, bo ja jestem bardzo nieogarniętym człowiekiem i na lekcji angielskiego poszłam do łazienki i jak wracałam to koleżanka wystawiła mi haka a ja upadłam na panią ;x ( dobrze, że to moja wychowawczyni )

11. Ulubiony cytat?
" Wherever you are it is your own friends who make your world" ( Gdziekolwiek się znajdujesz, twój świat tworzą twoi przyjaciele ) i "Everybody lies" ( z dr. housa )

 2.   http://storyy-of-my-life.blogspot.com/

 1. Co cię skłoniło do pisania opowiadania?
Hm... Wydaje mi się, że te wszystkie blogi, które sama zaczęłam czytać. Wydawało mi się, że to nie jest trudne, ale wiem, że jednak się myliłam. Trzeba być systematycznym i  pisać tak, żeby się komukolwiek spodobało c;

2. Jaki masz stosunek do homoseksualistów?
Szczerze mówiąc nie przeszkadzają mi, nawet miałam taki okres, że byłam shipperką Larrego ;>

3. Ulubiony film?
Harry Potter i Piraci z Karaibów

4. Najdziwniejsze wspomnienie?
Ojejej. Chyba to : W 3 klasie podstawówki 2 chłopaków się biło, o mnie ( nie wiem o co chodziło, nie wnikam ;> ), gdy ja poszłam do szatni, gdzie była cała moja klasa w pewnym momencie wszyscy chłopcy z mojej klasy zaczęli mnie gonić, a ja uciekałam i z płaczem pobiegłam do pani szatniarki ;D

5. Co sądzisz o dzieciakach palących papierosy?
Pierwsze skojarzenie to patologia, ale wiem, że to nie zawsze tak jest. Czasem po prostu dzieci nie radzą sb z problemami  i zasięgają do najłatwiejszego wyjścia, czy jak to tam nazwać, ale nie powinno tak być, ale to chyba oczywiste ;>

 6. Bez czego nie przeżyjesz nawet jednego dnia?
Hmm... nie mam takiej rzeczy, oprócz ciepłego łóżka i chociaż chwilowego spokoju ;D

 7. Twoje motto?
" Trust no one " - nie ufaj nikomu, z archiwum x

  8. Opisz siebie w 3 słowach.
nieogarnięta, zakręcona, roztrzepana

  9. Lubisz lamy??
Interesujące pytanie... Nie bardzo, bo plują ;x

  10. Jaka powinna być twoja druga połówka?
Patrz punkt 8 + wesoła, umiejąca mnie czasem ''uspokoić" , nie wiem xD

11. Gdybyś miała świadomość że jutro umrzesz, co byś zrobiła?
Pojechała do Londynu i szukała One Direction, albo coś niebezpiecznego *.*

3.   http://trying-to-find-somebody-to-love.blogspot.com/

1.Czy uważasz, że jesteś ,,inna od innych"? Jeśli tak, to dlaczego?
Wydaje mi się, że każdy jest " inny",, nie ma ludzi takich samych, alew moim przypadku jest to dlatego, że mam inne zainteresowania ( zjawiska paranormalne - ufo, duchy ), inne spostrzeganie ludzi i ogólnie świata i jak już wcześniej mówiłam moje pokręcenie ;>

  2.Gdybyś mogła zmienić jedną rzecz w swoim życiu, co by to było?
Niektórych ludzi w ogóle bym nie chciała poznawać.

  3.Wymarzone miasto, w którym chciałabyś mieszkać?
Ale, że nazwa? Jak tak to ~ Elizania *.*

  4.Grasz na czymś?
Nie, ale chciałabym się nauczyć grać na gitarze.

  5.Co najbardziej denerwuje się u drugiej osoby?
egoizm, wywyższanie się, zakłamanie, powaga, brak poczucia humoru
  
 6.W przyszłości stawiasz na stabilizację czy spełnianie marzeń?
Raczej na spełnienie marzeń.
 
7.Ukochane jedzenie?
Słodycze i fast foody.

  8.Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
Nie bardzo.

  9.Ulubiony miesiąc?
Hmm... Wacham się pomiędzy lipcem a grudniem.

  10.Czy spotykasz się z nietolerancją z powody swoich poglądów?
Zależy... Tak jak gdzieś wyżej wspominała, niektórym nie pasuje moja " miłość " do zjawisk paranormalnych lub to, że lubię 1D

  11.Gwiazdka czy Wielkanoc?
Gwiazdka !


 BLOGI, KTÓRE TYPUJE I PYTANIA DODAM PRZY ROZDZIALE, BO NIE MA MNIE NA KOMPUTERZE, A TAM MAM POZAPISYWANE BLOGI.

I JESZCZE RAZ ZA WSZYSTKO DZIĘKUJE, DZIĘKI WAM CHCĘ MI SIĘ PISAĆ TO DO PIĄTKU, EWENTUALNIE SOBOTY ;> 

1 komentarz:

  1. Hej, chciałam tylko poinformować, że zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Awards. Szczegóły tu -> http://letmebeyourkryptonite.blogspot.nl/2012/11/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń